»To je tako drago.«
»Danes začenjamo projekt En Izrael – povezavo celotne države s hitrim vlakom od Kirjat Šmone do Eilata.«
»Pri nas recimo hitre železnice niti še prostorsko ne umeščamo. Druge države so to že naredile, denimo Italija, Španija, Avstrija ...«
»Železnice bodo nudile čisto, razkuženo in higiensko okolje za bolnike, da bodo lahko udobno okrevali.«
»Lahko zelo problematičen. Kajti nekdo bi vlekel dobiček iz Slovenije na najbolj dobičkonosnem delu Slovenskih železnic.«
»Projekt bo končan mesec dni pred rokom. Gre za približno devet kilometrov proge v znesku 25 milijonov evrov. Bo pa prišlo do preknjižbe sredstev iz povratnih v nepovratna sredstva v okviru programa za okrevanje.«
»Zelo pomembno je, da je železnica privlačna alternativa osebnim avtomobilom.«
»Dobili smo odgovor, da so kakršne koli težave, ki sem jih omenjal, v glavnem posledica investicijskih ali vzdrževalnih del na infrastrukturi in da se bo uredilo, ko se bo uredilo.«
»Zamenjali bomo zastarele objekte, zagotovili dostopnost, izboljšali vodenje gradnje in stanje železniških mostov.«
»Res so avtoceste stare 50 let, železnica je pa približno še enkrat toliko.«
»Hoja po železniški progi pa ni zgolj smrtno nevarna, ampak je tudi nelegalna.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju